Cadeaubon t.w.v. 10 euro voor mensen die hulp nodig hebben!

Nieuw bij Voedselcentrum Isaak & de Schittering.

Cadeaubon t.w.v. 10 euro voor mensen die dringend hulp nodig hebben.

Wij willen u vragen of u een cadeaubon(en) zou willen doneren.

Ons Voedselcentrum deelt dagelijks gratis groenten en brood uit aan mensen die het hard nodig hebben. Iedereen is welkom. Een doorverwijzing is niet nodig.

Wanneer iemand voor minimaal 50 cent een aankoop heeft gedaan krijgt hij/zij bij de kassa dagelijks een bon voor gratis vers brood en groenten.

Ons voedselcentrum wordt regelmatig benaderd door hulpverlenende instanties met het verzoek of wij mogelijkheden hebben voor mensen die niet beschikken over 50 cent.

Om hulp te bieden hebben wij een voedsel cadeaubon ter beschikking gesteld.

Hoe werkt het:

* wilt u iemand een cadeaubon t.w.v. 10 euro cadeau doen?

U koopt aan de kassa van een van onze 3 locaties, telefonisch of via e-mail: sti@stichtingisaakendeschittering.nl een cadeaubon(en) en kan daar iemand blij mee maken.

De cadeaubon dient in een keer opgemaakt te worden.

* Gezinnen en mensen die het hard nodig hebben krijgen de mogelijkheid aangeboden om via hulpverlenende instanties zich naar ons door te verwijzen. D.m.v. een doorverwijzing van een hulpverlenende instantie zal degene op de wachtlijst geplaatst worden voor de eerst beschikbare bon. Wij zoeken donateurs die graag iemand die het dringend nodig heeft een voedselbon(en) wil geven.

Aanmelden van mensen die een voedselcadeaubon dringend nodig hebben dient plaats te vinden via een hulpinstantie. Cliënten dienen aangemeld te worden via e-mail: sti@stichtingisaakendeschittering.nl.

U kunt zelf ook als organisatie een aantal cadeaubonnen inkopen zodat u ze zelf aan mensen beschikbaar kunt stellen.

Wilt u een alleenstaande of gezin helpen d.m.v. een cadeaubon?

Dat kan. U kunt ook anoniem doneren. U kunt dit doen d.m.v. het storten van 10 euro of meer op rekeningnummer NL94INGB0005602309 t.n.v. Stichting Isaak & en de Schittering o.v.v. donatie cadeaubon. Alles wat u doneert komt ten goede van de cadeaubonnen.

De adressen van onze 3 locaties zijn:

* Vinkenbaan 73 3075 RM Rotterdam (Zuid)

* Jacob Loisstraat 24-30 3033 RE Rotterdam (achter Centraal station)

* Kreekplein 8 3079 AB Rotterdam (Ijsselmonde/Beverwaard

Mocht u nog vragen hebben kunt u mij bereiken op tel.nr. 06-46917450.

Met vriendelijke groet,

Stientje Kuipers

Voedselcentrum Isaak en de Schittering.