Graag vragen we uw aandacht voor de Voedselcadeaubon van voedselcentrum Isaak & de Schittering. Een initiatief om mensen te helpen die niet meer rond kunnen komen. Wij bieden een voedselcadeaubon aan van €10,- waarmee minderbedeelde mensen gratis boodschappen kunnen doen in ons voedselcentrum.

• De bon is bestemd voor mensen die niet over voldoende financiële middelen beschikken om voldoende eten te kunnen kopen.
  • Een donateur schenkt ons een bedrag waarmee wij met een eigen traject en ook met de hulp van schuldhulpverlening organisaties de voedselcadeaubonnen toewijzen aan mensen die het nodig hebben of een donateur koopt de cadeaubonnen fysiek en schenkt deze zelf aan mensen die het nodig hebben.
  • Minderbedeelde mensen doen vervolgens gratis boodschappen bij ons voor het bedrag van de bon. Zij krijgen hiervoor 3 tot 4 keer meer producten dan bij een reguliere supermarkt. Met een donatie van 1 cadeaubon van €10 kan een hoeveelheid levensmiddelen worden gekocht zoals op de foto in de bijlage (een voorbeeld).
Helpt u de minderbedeelde mensen door een voedselcadeaubon te doneren?
Elk bedrag is welkom! Hiermee kan Isaak & de Schittering veel mensen helpen in Rotterdam!

Voedselcentrum Isaak en de schittering biedt voedselcadeaubonnen te koop aan de gevers hier in de maatschappij

• Via de cadeaubonnen kan jij als mens zijnde het verschil maken tussen een maaltijd voor meerdere dagen waar de mens zijn benodigde boodschappen voor meerdere dagen kan doen.
  • Tien euro aan geven via cadeaubonnen is voor vele mensen een groot verschil tussen met honger naar bed gaan of niet.
  • Wees een gever en maak je omgeving blij en geef aan de minderbedeelden.
  • Elke cadeaubon die gedoneerd is, gaat volledig terug naar de mens in de hoop dat Wij een verschil maken.

Kom in actie en doneer online

Met uw donatie kunnen we meer mensen helpen en de voedselverspilling helpen verminderen. U kunt voor €10 een voedselcadeaubon doneren. Hiermee krijgt iemand die niet meer rond kan komen bij ons 2 tassen vol boodschappen ter waarde van €10.

Wilt u handmatig een donatie doen, dan kan dit via NL49 BUNQ 2062 3224 88 t.n.v. Isaak & de Schittering o.v.v. donatie.

Bedrag