Spiritueel centrum Isaak & De Schittering is een onderdeel van stichting Isaak & De Schittering wat zich voornamelijk richt op de “geestelijke voeding”. Het is een onderdeel wat los staat van de voedselcentra maar wel als doel heeft het helpen van de medemens.

Het Spirituele centrum ontstond uit de praktijk van Tresi Barros, die toen al 14 jaar in Nederland werkte als een zeer begaafd paragnoste en duizenden mensen had gesproken en geholpen. In 2012 opende zij haar eerste spirituele centrum aan de Bree 25b te Rotterdam. Daar had zij ook haar praktijk als medium, organiseerde helderziende waarnemingen avonden en gaf daar les aan groepen mensen. Op die plaats ontstond ook het eerste voedselcentrum uit het “Diner op de Bree”.

Inmiddels is Spiritueel Centrum Isaak en de Schittering in 2014 verhuisd naar de Juliana kerk te  Heijplaat. Op deze fraaie locatie organiseert het Centrum haar spirituele bijeenkomsten. Elke zondag is er wat te doen op dit vlak:

• Elke eerste zondag van de maand zijn er helderziende waarnemingen middagen van 14.00 uur tot 16.00 uur.
  • Er worden privé consulten gegeven die te boeken zijn bij het secretariaat. Tel: 06-19817843.
  • Op de derde zondag van de maand is er een bijeenkomst met een thema, die wij steeds via de agenda aan u bekend maken.
  • Er worden workshops gegeven.
  • Het centrum wordt gebruikt als kunstgalerie.
  • Er zijn mogelijkheden voor een spiritueel huwelijk, -doop of een spirituele uitvaart in de Julianakerk. De vrijwilligers van Spiritueel Centrum Isaak & De Schittering begeleiden u hiermee.
  • Tijdens speciale gelegenheden wordt er gekookt voor de vrijwilligers van stichting Isaak & De Schittering. Na de bijeenkomsten is er ook altijd wat te eten en te drinken voor alle
Agenda

Blijf op de hoogte van alle evenementen omtrent Tresi Barros. Consulten, lezingen, workshops en dergelijke activiteiten.

Boeken van Tresi Barros

De boeken van Tresi Barros zijn zowel in het spiritueel centrum verkrijgbaar, als online via tresibarros.com.

Boek 1 : Bekijk het, voel het en laat het los + luisterboek.
Boek 2 : Mijn naam is Isaak + luisterboek.
Boek 3 : Wie is Tresi? +luisterboek.
Boek 4 : Masterclass
Boek 5 : De woorden van Isaak
Boek 6 : Wybe, wat doe je nou?
Boek 7 : Isaak en zijn Wijsheid over Psychologie.
Boek 8 : Isaak onderricht zijn wijsheid.
Boek 9 : De wijsheid van Isaak.
Boek 10 : Luister, voel en vertrouw op je intuïtie.
Boek 11 : Ontdek de wijsheid in jezelf
Boek 12 : Wat is echtheid en hoe kom je tot echtheid?
Boek 13 : Wie ben jij
Boek 14 : Contact leggen met de andere wereld
Boek 15 : Als de mens zijn bewustzijn wil ontdekken moet hij nooit opgeven en twijfelen
Boek 16 : De ontwikkeling van je gevoel
DubbelCD : Volg de stem van Isaak (meditatie-cd)

Daarnaast zijn enkele boeken ook gratis te lezen via facebook:

Spiritueel centrumIn Spiritueel Centrum Isaak & De Schittering wordt water ingestraald.

Het water heeft de naam “Isaaks water” gekregen en is ingestraald met positieve energie. De werking van dit water is genezend. Het is te drinken en uitwendig te gebruiken, bijvoorbeeld op de huid. De werking is bij ieder persoon verschillend. Het is te verkrijgen in flesjes van 50 cl of 1,5l. De prijs is € 1,50 voor 1,5l.

Gegevens Spiritueel Centrum

Adres: Zaandijkstraat 7, 3089 PZ Rotterdam.
Bereikbaarheid: Bus 68 Heijplaat of waterbus 18 halte RDM campus
Mail: cim@stichtingisaakendeschittering.nl