Voedselcentrum Stichting Isaak & de Schittering viert achtjarig bestaan

Voedselcentrum Stichting Isaak & de Schittering bestaat dinsdag 18 augustus acht jaar. Inmiddels telt de stichting drie vestigingen, een locatie in Noord en twee locaties op Zuid. De vierde locatie is op komst. Dat is voor de stichting reden voor een speciale actie.

Stichting Isaak & de Schittering verkoopt sinds 2013 voedsel, dat anders weggegooid zou worden. Voor een klein prijsje, kunnen ook mensen met weinig geld zo gezond eten. De stichting helpt op deze manier met het bestrijden van armoede en draagt bij aan een duurzame wereld. Het voedselcentrum is voor iedereen toegankelijk.

De stichting staat uitgebreid stil bij achtjarig bestaan. Tijdens de viering krijgen alle klanten een tasje met gratis producten mee. Verschillende leveranciers leveren producten. Eerder ging wij voor de serie Samen Leven Nu al eens langs bij het voedselcentrum. Bekijk de aflevering hieronder terug.

Bron: https://www.openrotterdam.nl/voedselcentrum-stichting-isaak-de-schittering-viert-achtjarig-bestaan/content/item?1163966